×

Registreren

Voor- en achternaam

Login gegevens

of inloggen

Voornaam is verplicht.
Achternaam is verplicht.
Voornaam is ongeldig.
Achternaam is ongeldig.
Ongeldig emailadres.
Emailadres is verplicht.
Deze email is reeds in gebruik.
Wachtwoord is verplicht.
Ongeldig wachtwoord.
Voer a.u.b. meer dan 6 karakters in.
Voer a.u.b. minder dan 16 karakters in.
Wachtwoorden komen niet overeen.
Algemene voorwaarden moeten geaccepteerd worden.
Email / wachtwoord combinatie is verkeerd.

Klantenservice

Levering

Uw bestelling wordt op afspraak geleverd. Na uw aankoop ontvangt u binnen 12 uur een bevestigingsmail, afhankelijk van het artikel staat hier de leverdatum in vermeld. Bij een aantal producten nemen wij contact op met u over de levering.

Afhalen

Heeft u gekozen voor afhalen, dan kunt u dit doen van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur aan de Dukdalf 7 te Drachten of op zaterdag van 8.30 uur tot 12.00 uur. Mocht u uitleg of een demonstratie wensen is het verstandig om een afspraak te maken met een van onze adviseurs. Dit geeft u aan bij de bestelling van uw product. Natuurlijk kunt u ook achteraf telefonisch of via de e-mail een afspraak maken. Achteraf betalen is mogelijk bij afhalen. Dit kan contant of met de PIN.

Garantie

Van der Bos Drachten heeft op de door ons geleverde producten een geldende fabrieksgarantie. Indien u aanspraak wilt maken op de garantie, vragen wij u een uitgebreide klacht omschrijving, het liefst inclusief afbeeldingen, te mailen naar info@voordeprofessional.nl. Na ontvangst van uw garantieaanvraag zal binnen 2 werkdagen contact met u worden opgenomen of het artikel retour dient te komen voor reparatie of dat er een vervangend artikel geleverd wordt. Wanneer het product (deels) buiten de garantie valt nemen wij vooraf contact met u op over de eventuele kosten die er gemaakt zullen worden.

Veilig betalen

Betaling met iDeal via de veilige betaalservice van Mollie Payments.

Klachten en/of opmerkingen

Heeft u desondanks een klacht, dan kunt u dit uiteraard bij ons kenbaar maken. Naast positieve feedback, horen wij ook graag verbeterpunten. U kunt uw klacht via de e-mail of telefonisch aan ons kenbaar maken. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging en wij trachten de klacht binnen 14 dagen te behandelen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar artikel 16 van de algemene voorwaarden.